[linux] GCC -> a kompilacija

Matej Pivoluska pivoluska na matfyz.cz
Úterý Únor 25 22:48:55 CET 2003

Dňa Ut 25. Február 2003 22:42 Branislav Zigmund napísal:
> Zacal som asi pred dvomi rokmi pracovat na linuxe. Doteraz som
> vsetko vyriesil sam, az teraz som narazil na problem s, ktorym si
> neciem rady. Potrebuje zapisat do suboru vystupne spravy z
> kompilatora, pripadne chyby,... Skusil som to najprv takto
> /home/brano>gcc -o pokus pokus.c > xxx.out, ale sice sa vytvoril
> subor, bol prazdny (:-( i ked som do zdrojaku zaviedol umyselne
> chyby. Potreboval by som asi sa to dalo neako velmi jednoducho
> kedze sa dane prikazy pustaju z vebu a nechem pisat dalsi kod v
> C/C++ (POKIAL TO NEBUDE UPLNE NUTNE).

> [...]

Problem je v tom, ze gcc neposiela standardne spravy na standardny vystup
/dev/stdout, ale na standradny chybovy vystup /dev/stderr.

Ak ho chces presmerovat, staci pouzit gcc &> tvojLogovySubor

(man bash a tam si najdi descriptor)

mP
--
Matej Pivoluska (mP)