[linux] 2 zvukovky pod Linuxem

Matej Pivoluska pivoluska na matfyz.cz
Středa Únor 26 00:26:01 CET 2003

Dňa Ut 25. Február 2003 22:11 Vasek Topinka napísal:
> Mam v pocitaci 2 zvukovky. 1 na desce.. ta funguje dobre pouze s
> ovladacem OSS. Pak dalsi PCI, ktera ma v moji distribuci linuxu
> (Mandrake 9) ALSA ovladac
>
> zvukovka na desce byla pri instalaci nastavena na /dev/audio
> PCI zvukovka  jako /dev/audio1
>
> Chtel bych poradit, pokud nekdo prosim vite...
>
> jak nastavit v KDE 3 aby byla pouzivana /dev/audio1 jako vychozi???

Nastavenia -> KDE -> Zvuk -> Sound System
prepni na kartu Zvukovy V/V ;) a tam si uz nastav zvukovy vystup aky chces.

> taky by me zajimalo jak by se dalo prohodit pojmenovani...
> abych pod /dev/audio mel zvukovku ktera je momentalne /dev/audio1
> (pro programy ktery pouzivaji /dev/audio jako vystup...)

Toto by sa dalo mozno spravit editaciou /etc/modules.conf pripadne aj trochu
prehadzovanim devices v devfsd konfiguraku /etc/devfsd.conf

Ale neviem, ja mam iba jednu zvukovku, ktora mi aj tak pod KDE aRTs nechodi...

mP

--
Matej Pivoluska (mP)
Charles University in Prague