[linux] problem CBQ upload

Ivan Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Středa Únor 26 11:17:56 CET 2003

> Zdravim ,vsetkych Linux-akov.

Cauko

> Mam maly problem z CBQ shaper-om.
> Mam privedeny internet na kartu eth0  a lokalne stroje su pripojene na
> eth1.
> Limitovanie  download-u mi funguje, ale limitovanie upload-u mi
> nefunguje.
> Ako je to mozne ?? resp. ako to treba zapisat aby fungovalo aj
> limitovanie upload-u (outgoing trafic)
> Poradte mi prosim.

V poslednom case som sa QoS v linuxe dost venoval (asi pred 2 tyzdnami
som o tom este nic nevedel :-) ), takze co som pochytil:
- shaping sa deje vzdy na odchadzajucej premavke, cize v tvojom pripade
  to musis zavesit na eth0 (download limitujes na eth1)
- skus pouzit HTB, zda sa mi, ze to funguje trosku lepsie, ako CBQ
  (http://luxik.cdi.cz/~devik/qos/htb/ - hlavne User guide)

Ico

--
Ico <ico na podvodnik.cz> <malich na decef.elf.stuba.sk>
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.