[linux] Themes

Zdenko Podobny zdpo na mailbox.sk
Středa Únor 26 12:51:29 CET 2003

Neviem, ci povodny autor ma na mysli toto
http://freshmeat.net/projects/gtk-thse/, ale nic ine som nenasiel:-)

Ako si nainstaloval Geramic? Ako mas distibuciu?

Pokial si pamatam, tak v kcontrol v nastaveniach Look&feel sa pri
nastavovani sady ikon da nastavit aj ich velkost pre jednotlive casti
KDE (panel, plocha...) Bud nieco robis zle alebo si ich nenainstaloval
spravne. Opat, ako si ich instaloval?

Neviem si presne predstavit o com hovoris (a to s OO pracujem kazdy den).

Tema sa da nainstalovat len pre usera (je to potom niekde v ./kde), ked
preinstalatujes system(bez adresara /home), tak nastavenia ti zostanu
povodne.

Zd.