[linux] Themes

Juraj Mátel j.matel na orangemail.sk
Středa Únor 26 15:19:01 CET 2003

Nazdar Zdenko,

1/ to gtk pozrem ci myslim eteda to iste ;)

2/ Mandrake 9.0, geramic z tar, lebo co mam nake rpm tak ten mi nejde
;(

3/ no najnovsie mi nejde ani KDE control center ;) sa spusti akoze
konzola a na pol sekund KDE-KD a potom sa aj zavre ;)
 aqua icons - som skusil instalovat ako pridat ikony -> nainstalovat,
 ale to nespravilo nic (moze byt preto ze to ma 7.2MB ten bz2?), tak
 osm ich rozbalil do /home/jakoja/kde/share/icons

 4/ no ten OO, asi to grabnem a poslem ako to myslim ;)

sprava z: 26. februára 2003, 12:51:29

--
DuRo/piXie

   The )/ _ /_  __/ /|em na il>       j.matel na orangemail.sk
  / _  / __ |/ / /_/ |www>      http://horizontal.nfo.sk
 /____/_/ |_/_/ (_)  |      http://web.orange.sk/j.matel