[linux] arts a debian

Andrej Hosna Andrej.Hosna na iblsoft.com
Středa Únor 26 15:47:59 CET 2003

>  pouzivam KDE 3.1 v debiane (robilo to ale aj pri KDE 3.0). Na zvuk
>  pouzivam artsd, pustam napriklad hudbu cez xmms. Problem je v tom, ze
>  ked spustim kdecko, artsd sa automaticky pusti (a pusti sa spravne
>  artsd). Ked takto spustim xmms, tak xmms "zatuhne". Ked vsak killnem
>  artsd a spustim ho znova, tak to uz ide. Neviete, v com by mohol byt
>  problem?
>
>  Este zvukova karta:
>
>   Bus  0, device  31, function  5:
>     Multimedia audio controller: Intel Corp. 82820 820 (Camino 2) Chipset
> AC'97 Audio Controller (rev 17). IRQ 17.
> [...]
Vo vseobecnosti sa mi artsd moc nepaci, len ma napadlo ze ci si si 100% isty
ze mas spravny output plugin v xmms ?
BTW: ak ta karta zvlada dva kanaly a imho zvlada tak sa vykasli na artsd a
pouzivaj priamo oss /dev/dsp1 /dev/dsp2
Adino
--
Andrej HOSNA (Andrej.Hosna na iblsoft.com)
IBL Software Engineering, http://www.iblsoft.com