[linux] arts a debian

Jozef Kosoru zyzstar na uid0.sk
Středa Únor 26 18:21:18 CET 2003

On Wed, Feb 26, 2003 at 03:54:28PM +0100, Juraj Bednar wrote:
> A arts je dobry, lebo aj reencoduje frekvencie a celkom som si nan
> zvykol.

Par dni dozadu som na kde-multimedia mailing liste inicioval velku
debatu na temu multimedialneho systemu v KDE4. aRts nie je dobry, je to
predizajnovany moloch, ktory sa pouziva na veci na ktore nebol
zamyslany. Veci na ktore bol navrhovany nezvlada. Na pustenie mp3ojek ho
fakt nepotrebujem (a ako sam vidis, ani to nezvlada) a na high-end audio
proste nema, takze je to len zbytocny layer, ktory zerie pamat a cpu.

Na reencoding sample rate ti staci aj ALSA - pozri si dokumentaciu k
ALSA-plugins.

--
jozef kosoru