[linux] arts a debian

Matej Pivoluska pivoluska na matfyz.cz
Středa Únor 26 18:25:30 CET 2003

Dňa St 26. Február 2003 15:43 Juraj Bednar napísal:
> Caute,
>

>  pouzivam KDE 3.1 v debiane (robilo to ale aj pri KDE 3.0). Na zvuk
>  pouzivam artsd, pustam napriklad hudbu cez xmms. Problem je v tom, ze
>  ked spustim kdecko, artsd sa automaticky pusti (a pusti sa spravne
>  artsd). Ked takto spustim xmms, tak xmms "zatuhne". Ked vsak killnem
>  artsd a spustim ho znova, tak to uz ide. Neviete, v com by mohol byt
>  problem?

Ja zase pouzivam Mandrake Cooker a tam mi arts nefunguje vobec. Zvuky mi cezen
vzdy vytuhnu... Mam zhodou okolnosti tiez AC97-typu zvukovku onboard via 8233
(Multimedia audio controller: VIA Technologies, Inc. VT8233 AC97 Audio
Controller (rev 50)) ale moj problem je mozno v alsa ovladacoch, lebo aj taky
mplayer ked pustim cez alsu tak 1.x vytuhne na zvuku, tak ho zrusim a ked to
pustim 2.x tak je to v pohode.

Ale restart pre arts nepomaha.

Tieto problemy mi nezacali hned s prichodom kde 3.1, ale s nejakou jeho novsou
verziou, neviem co s tym, rekompiloval som vsetko mozne okrem jadra samotneho
a jeho modulov, ale asi vyskusam aj to.

Mate este niekto takyto problem?

mP

--