[linux] mplayer

Jan.Luptak arctos na atm.tuke.sk
Středa Únor 26 22:07:59 CET 2003

On Mon, 24 Feb 2003, Peter Surda wrote:

> Ak mas ATI mach64, tak si zozen mplayerxp a pouzi vidix. Pokial viem,
> momentalne ako jediny s nou zvlada busmastering.

nahodil som ten mplayerxp ..ale je to este strasne bugove
co sa tyka 0.1.9 tak pri pouziti configure,make,make install
dva krat s tymi istymi parametrami, sa stavalo ze nenainstalovalo
tie iste subory ...inokedy zase niektore xybali, po spusteny
mplayerxp raz isiel raz nesiel s tymi istymi prepinacmi
verzia z cvs-ka uz bola lepsia ...ale aj tak sami nejak nepodarilo
rozbehat ten bus mastering ...po pouzity prepinaca -enable_bm
nexcel vobec mplayerxp ist ..pritom output na vidix mi ide bez
problemov

Jan Luptak [Arctos]   arctos na atm.tuke.sk   ICQ: 121472272

www.tuke.sk, student
www.atm.tuke.sk, member