[linux] Podrobnosti o smerovani

Jan.Luptak arctos na atm.tuke.sk
Středa Únor 26 23:50:11 CET 2003

> Preco by ho mal znicit? Nemusi. Zavisi od konfiguracie.

co som myslel je, ze su  tri moznostosti ako router naklada z paketom:

- ma informaciu o ceste do siete kam ma paket poslat - preposle paket
- nema info - posle na default vystup (ak je default urceny)
- adresa prijimatela paketu je z rovnakej siete ako interface routera cez
  ktory paket prijal - paket sa znici (to ze si to ty mozes nakonfigurovat
  inak uz je ina vec - ale naco by si to robil, okrem nejakych specialnych
  prilezitosti)

Jan Luptak [Arctos]   arctos na atm.tuke.sk   ICQ: 121472272

www.tuke.sk, student
www.atm.tuke.sk, member