[linux] Wine 2

Juraj Mátel j.matel na orangemail.sk
Čtvrtek Únor 27 00:21:40 CET 2003

Nazdar Matej,

skusil som to, aspon som sa pohol dalej ;) ale nic pise toto ;(

inak v:
/usr/include/wine/windows/windef.h
(libwine1-devel-20030115-4-mdk.rpm)

nic nemam, moze to byt tym ze mam len ten balik z mandraku 9?

kde si stiahol libwine1-devel-20030115-4-mdk.rpm?

ja som nesiel len neaky ...CVS...

sprava z: 26. februára 2003, 22:00:17

--
DuRo/piXie

   The )/ _ /_  __/ /|em na il>       j.matel na orangemail.sk
  / _  / __ |/ / /_/ |www>      http://horizontal.nfo.sk
 /____/_/ |_/_/ (_)  |      http://web.orange.sk/j.matel