[linux] Problem s kodovanim

Čtvrtek Únor 27 01:18:59 CET 2003

Dňa 26. feb 2003 o 23:50, Matej Pivoluska napísal(a):

> To bude asi problem v software, co ma na starosti prevadzku mailing-listu,

nie som si tym celkom isty, pretoze v kode softveru, ako aj archivera je
cast, ktora sa venuje prave spravnemu rozkodovaniu hlaviciek, ktore
pouzivaju nie-acsii znaky..

> Outlook je v tom asi nevinne, lebo takto zakodovane sa posielaju hlavicky
> mailov v ktorych (v hlavickach) su ne-ascii znaky.

tymto som si tiez nie celkom isty, pretoze jediny problematicky mailer,
ktoreho spravy maju subject tymto sposobom enkodovany je prave outlook.

je sice pravda, ze ine mailery si zrejme s tymto hlavu nelamu
a nedoplnia kodovanie do textu, mozno je to tym, ze zodpoveda subject
content type z tela, neviem.. v kazdom pripade sposob, ako enkodovat
non-ascii znaky v hlavickach je popisany v RFC2047, po rychlom
nahliadnuti ta hlavicka vygenerovana outlookom sa neprieci tomuto
dokumentu, ale mozno ano,..

> List nerozkoduje tieto hlavicky (konkretne subject) a da ich do digestu tak
> ako ich dostal. Vacsinou maily len preposiela, tak subject si zachova dobry
> tvar, ale ked sa to ma vlozit do tela spravi, vznikne takyto problem.

ako vravim, v kode mailmanu je cast, ktora sa tomuto venuje, nemam dovod
si mysliet ze to nefunguje spravne..