[linux] Themes

Zdenko Podobny zdpo na mailbox.sk
Čtvrtek Únor 27 12:51:27 CET 2003

Juraj Mátel wrote:
> 2/ Mandrake 9.0, geramic z tar, lebo co mam nake rpm tak ten mi nejde
_AKO_ si nainstaloval ten tar?
_KAM_ (pouzil si --prefix pri ./configure) si nainstaloval tu temu?

a.) Mne totizto temy necheli funggovat, ak som ich instaloval na ine
miesto, ako je naistalovane GNOME, KDE3.0 - t.j. vzdy som musel pouzit
--prefix=/usr, alebo to nainstalovat do ~./ - co vsak neodporucam,
pokial thema vyzaduje kompilaciu.

b.) GTK theme moze byt pre GTK a pre GTK2 alebo pre oboje verzie. Ak je
tema len pre GTK2, tak sa ti to neprejavi napr. na Evolution a ak je
tema pre GTK, tak marne budes hladat zmenu napr. v gedit.

VZDY si precitaj instalacne instrukcie! Su v suboroch INSTALL, README
alebo na stranskach tem.

> 3/ no najnovsie mi nejde ani KDE control center ;) sa spusti akoze
> konzola a na pol sekund KDE-KD a potom sa aj zavre ;)
>  aqua icons - som skusil instalovat ako pridat ikony -> nainstalovat,
>  ale to nespravilo nic (moze byt preto ze to ma 7.2MB ten bz2?), tak
>  osm ich rozbalil do /home/jakoja/kde/share/icons

a) Asi si sa celkom dobre pohral so systemom - necakaj, ze Ti budu
fungovat "blbosticky", kde ti neidu spustit "klucove" (t.j. tie, kde sa
nastavuju veci pre ostatne applikacie)

b) Robis si poznamky, co si spravil? Vies vratit vzniknutu situaciu
spat? (t.j. aby Ti veci znova fungovali bez reinstalacie)? Ak nie, tak
racej popracuj na takychto veciach, nez mrhat cas na hrani sa temami...

Zd.