[linux] LILO

Jan.Luptak arctos na atm.tuke.sk
Pátek Únor 28 00:53:59 CET 2003

On Thu, 27 Feb 2003, [ISO-8859-2] Juraj Mátel wrote:

> Zdravim,
>
>  mam v plane preinstalovat WinXP, takze ked sa budu instalovat WIn
>  prepise MBR.. da sa to nak zazalohovat, alebo obnovit, po instalacii
>  win?
>  a ako sa vlastne dostanem (nabootujem) potom do linuxu?
>
> --
> DuRo/piXie

sprav si bootovaciu disketu a nej obnov lilo

ale napriklad ja som preinstalovaval win2000 server na tu istu
particiu  ako bol nainstalovany predtym a lilo to vobec neprepisalo
nepotreboval som nic obnovovat, islo to v pohode...ale na to sa
radsej nespoliehaj

Jan Luptak [Arctos]   arctos na atm.tuke.sk   ICQ: 121472272

www.tuke.sk, student
www.atm.tuke.sk, member