[linux] LILO

krym na creon.profinet.sk krym na creon.profinet.sk
Pátek Únor 28 01:24:57 CET 2003

entickove windowsy nie su tak nepriatelske ako devinove, preto 2000 ani
xp mbr neprepisuju, takze nie je problem. dokonca sa da urobit taka vec,
ze sa nebude bootovat z lilo, ale z windowsoveho bootsektoru v
boot.ini...