[linux] LILO

Pátek Únor 28 02:16:25 CET 2003

Dňa 28. feb 2003 o 00:25, pAmela napísal(a):

> najjednoduchsie je pouzit rescue disk

nie ze by na tom zalezalo, ale podstatne jednoduchsie mi pride nastavit
v biose "virus protection" (snad tu uzasnu presudo-ochranu este je mozne
najst aj v novych biosoch) cim sa ochrani mbr pred zapisom. starsie windoze
to sice vyprovokovalo k zopar chybovym hlaskam ale vcelku to zvladli
(opat netusim ci aj novsie) a doinstlaovali sa.

mozno ako napad to pomoze :)