[linux] Themes

Zdenko Podobny zdpo na mailbox.sk
Pátek Únor 28 09:17:36 CET 2003

Juraj Mátel wrote:

> uhm este k OO: excel ma taku funkci na 'zamykanie' buniek (nevie ako
> sa to presne vola), myslim to ze ked stlacis F4 tak adresu bunky oznaci
> napr. $D$6 ake tlacitko je na to v OO?

Ja som stlaci v Excely F4 a nic sa nestalo :-) Ale snad mas na mysli toto:

- oznac si bunky, kt. _NECHCES_ aby boli chranene (toto je trochu cudne,
ale funguje to tak), potom klikni na oznacenu oblast pravym tlacitkom na
mysi, vyber polozku "Format buniek...", v nej zalozku "Ochrana bunky",
_ODZNAC_ (zrus fajocku :-) ) pri polozke Chranene.

Potom chod do ponuky(menu) Nastroje->Zamknut Dokument->List, zvol si
heslo a je to! Bunky, kt. oznacil mozes prepisovat, ostatne nie.

Zd.