[linux] Themes

Matej Pivoluska pivoluska na matfyz.cz
Pátek Únor 28 10:56:52 CET 2003

Dňa Pi 28. Február 2003 09:17 Zdenko Podobny napísal:

V OO musis tie $ pisat do vzorcov asi rucne, nepoznam na to skratku, ale
urcite sa da v StarBasicu doprogramovat makro, ktore by to robilo za Teba. ;)
A tomu uz potom staci priradit klavesovu skratku. </g>

mP

--
Matej Pivoluska (mP)
Charles University in Prague