[linux] pomoc s DNS || Qmail || vmailmgr

Pátek Únor 28 18:33:46 CET 2003

On Fri, Feb 28, 2003 at 01:11:07PM +0100, alef-forum wrote:
> Hello all,
cau

>       chcel by som sa na vas obratit s problemom
> ktory neviem ani coho sa tyka. Takze system bezi na
> Debiane a ako mailovy server je pouzity qmail + vmailmgr
Aha, to tiez niekde mam, moc sa v tom nevyznam, ale skusim:

> Problem:
>
>         server ma domenu aaa.sk
>         dalej je na nom hostovana domena bbb.sk
>

>         vsetko funguje aj primanie posty.
>

>         Ako prosim vas nastavim primanie
>         posty pre napr.: ccc.bbb.sk ?
Skus
echo "ccc.bbb.sk:bbb.sk" >> /etc/qmail/control/virtualdomains

> Ako sa mi to sprava?
>
>     ked poslem mail na adresu bla na ccc.bbb.sk
>     tak sa mi vrati na server do adminoveho
>     uctu s textom ze nemoze doruit spravu na
>     domenu  bla na aaa.sk.
Aha, tak asi mas v /etc/qmail/control/defaultdomain aaa.sk, ze?

>     Tomuto nechapem, viete mi niekto vysvetlit
>     preco mi to zmeni tu emailovu adresu?
Vid vyssie.

>     S pozdravom Alef
S pozdravom,

          "One world, one web, one program"  -- Microsoft promotional ad
         "Ein Volk, ein Reich, ein Fuehrer"  -- Adolf Hitler
         "Ein Auto, ein Computer, ein Mann"  -- Knight Rider