[linux] Program pre tvorenie fontov

Juraj Fedel fedel na pobox.sk
Středa Leden 1 18:42:15 CET 2003

Mam zopar novych fontov ale v nich mi i chyba jedno pismeno (d with stroke).
Neviete mi poradit ako to pismeno vytvorit a pridat ho do fontu?
Druhy problem s tymito fontamije ze, maju zvlasne rozmiestnenie - nie su
iso8859-2 ale maju adobe-fontspecific encoding system - co znamena ze ked
stisnem npr. ľšč nenapise tieto pismena ale prazdne stvorceky (ale tieto
pismena exixtuju vo fonte iba ze na inom mieste- mozem ich vlozit do
dokumentu ked pouzijem funkciju iinsert char.)
AKo vidite z tychto otazok som uplne blby v tejto oblasti a pomohlo by ak by
ste mi poradili kde by som nasiel nejake zakladne informacije ohladom
fontov.
Juraj