[linux] offtopic-wifi sietovky

riki phobie na host.sk
Pátek Leden 3 11:00:55 CET 2003

> Mal by som jednu otazocku.(mozno zopar)
> 1.Ake wi-fi sietovky sa daju zohnat v BA?

sparklan v ageme do 5000 s dph
je to real-mode prism 2.5 pci 2.2 kompatibilna karta s reverznym SMA
konektorom, nepotrebujes ziadne pcmcia-cs a emulaciu cardservicov, s
poslednym wlan-ng je to jeden modul do kernelu.

daju sa aj smcka a podobne ale oni skor nechodia ako chodia

ak chces drahsie tak orinoca a cisca

> 2.Z  toho ktore najlepsie ficia pod linuxom?
> 3.Pri mikrovlnnom pripojeni co vsetko potrebujem , aby som sa mohol
> pripojit na net?(okrem IP a masky)

antenu a kabel a kismet

> 4.Na aku max vzdialenost sa da pripojit v Bratislave?
> -pocul som ze to tu je dost zarusene

ako kde

> 5.Je potrebne dodrzat max povoleny EIRP, kontroluje sa to?
> (Lebo orinoco carta 15 dbm - straty v coaxe 2 db+ziskovejsia antena 14
> dbi=27dbm co uz je nad limit 500mW)

ak to budes mat zavesene doma na balkone tak silne pochybujem ze ta
niekto pride skontrolovat skor ako ti do tej anteny neudrie blesk a
nevypali polku panelaku :)