[linux] offtopic-wifi sietovky

Igor Skypala lists na sky.sk
Pátek Leden 3 12:48:10 CET 2003

Hello tuxo,

s tym vykonom by som si dovolil nesuhlasit, ideme sami proti sebe ak
sa bude propagovat pouzivanie zariadeni, ktore zasieraju pasmo, takze
canteny alebo vselijake provizoria by som pouzil len na kratkodobe
testy. Asi je tu kazdemu jasne ze kazdy node je nielen na prijme ale
aj vysiela...

IMHO norma hovori o 100mW nie 500mW, technicke normy neprodukuju
predsa pakovia v parlamente takze ich smelo mozeme akceptovat, hlavne
ak ich porusenim obmedzujeme inych

igi