[linux] spustanie X aplikacii

Pátek Leden 3 17:13:26 CET 2003

Dňa 03. jan 2003 o 14:42, Juraj Bednar napísal(a):

>  neviete o nejakom wrapperi, ktory by mi dovolil spustat X aplikacie v
>  KDE 3.x tak, aby
>
>  - boli always on top
>  - boli na vybranych plochach (napr. vsetkych)
>  - dala sa presuvat geometria?

neviem ako sa to presne da vyklikat, ale predsa tieto vsetky moznosti je
mozne nastavit, ak si kliknes pravym tlacitkom na listu daneho okna,
s tym, ze pre dane okno sa to da aj zapametat, takze pri znovuspusteni
okna s nazvom mplayer sa zachova geometria, aj "vzdy navrchu", aj "na
vsetky plochy". samozrejme ze to nie je prilis uzitocne v pripade, ze
tvoje klipy nemaju rovnake rozlisenie ;)

--
Linux 2.4.20-2mdk
Mandrake Linux release 9.1 (Cooker) for i586