[linux] offtopic-wifi sietovky

Igor Skypala lists na sky.sk
Pátek Leden 3 23:32:17 CET 2003

Hello Lukas,

Friday, January 3, 2003, 1:11:56 PM, you wrote:

...deleted

L> Chcel by som spoj z krasnohorskej(1.5-2 km od technopolu dozadu smerom od
L> mesta. Blizko je jazero velky drazdiak.Neviem ci to budete poznat, proste
L> diera.)
L> ku (blizko ale nie rovno tam)studentskemu domu L.Stura asi 7.5 km.

okolo drazdiaka sa prave ludia davaju dokopy a chcu to tam trochu
zosietovat, mrkni na http://www.blavanet.sk na mapu a do sekcie FORUM,
pohladaj si tam v userliste kontakt na chlapika s nickom "ico"

L> A co bleskoistka, pomôze to?.

ja to mam na streche osemposchodaka uz dva roky, zatial je bilancia
len jeden PCMCIA/PCI adapter ;-)

--
Best regards,
 Igor                            mailto:lists na sky.sk