[linux] Program pre tvorenie fontov

Zdenko Podobný zdpo na mailbox.sk
Neděle Leden 5 12:45:50 CET 2003

Po najlepsie pod linuxom, co som stretol sa vola pfaedit
(http://pfaedit.sourceforge.net): dokaze otvorit aj ulozit Type 0,1,3
(.pfa, .pfb),  TrueType(.ttf), OpenType, Bitmapove  pisma.

Mozes si tam navolit rozne encoding systemy (aj custom, iso*, windows
ANSI, Macintosh, Adobe stanradrd, Symbol, TeX, Unicode...)

Umoznuje autokerning, pripadne pripojit kerning z externeho suboru
(velmi dobra moznost, ak neveris autokerningu, a rucne sa ti to nechce
cele robit...)

Zd.

Dňa St, 2003-01-01 at 18:42, Juraj Fedel napísal: