[linux] Po rocnom uzivani LINUXu

Zdenko Podobný zdpo na mailbox.sk
Neděle Leden 5 12:51:17 CET 2003

Maly tip: Vsimol som si pri pouzivani OO (writer) ze existuje nieco ako
"dvojita schranka"!

Skuste nieco oznacit (napr. v OO) a potom stlacte CRTL+C.
Potom oznacte nieco ine mysou. Presunte (nie kliknite - text musi zostat
oznaceny!) na ine miesto a stlacte stredne tlacitko na mysi. A potom
stlacte CRTL+V. Mali by ste takto vlozit dva rozne texty.

Dufam, ze sa to niekomu zide. Mne to dost pomaha pri uprave dokumentov,
ked nechcem prist o aktualnu informaciu v "schranke" a potrebujem pritom
skopirovat/presunut (PAP - Potiahni A Pusti :-) ) inu informaciu.

Ako som zistil netyka sa to len OO. Funguje mi to medzi OO a gedit2.

Zd.

Dňa Ne, 2002-12-22 at 01:13, Johanka Z Arku napísal: