[linux] Problem s mc a CD Was: Po rocnom uzivani LINUXu

Úterý Leden 7 10:35:55 CET 2003

-> > > > To robi ten automount. Tohto problemu som sa zbavil tym, ze som sa
-> > > > zbavil= =20
-> > > > automountu.
-> > >
-> > > AKo sa zbavim automountu? Skusal som Mandrake Config -> System ->
-> > > Services ale nepohodil som (nenasiel som tam sluzbu ktoru trba
-> > > zastavit).
-> >
-> > Ja som menil distribuciu (samozrejme  nie len kvoli automountu).
-> > Myslim ze automount je v jadre.
-> > Niesom si celkom isty, ale na dost% to odstranis niekde v nastaveni
-> > kernelu...
-> v /etc/fstab zakaz automount (myslim ze sa to tam vola supermount)

AAAA!!

automount NIE JE supermount !

supermount je vec mandrake jadier a automount je aj vo vanilla kernel.
Funguju tusim zhruba rovnako ale automount potrebuje aj daemona ktory ho
spravuje.

 Micro$oft random number generator: 0, 0, 0, 4.33e+67, 0, 0, 0...