[linux] offtopic-wifi sietovky

Roman Slezak skippy na zssd-mt.sk
Úterý Leden 7 10:37:30 CET 2003

ja by som potreboval tiez vyriesit takyto OT problem a pochybujem ze inde by mi vedeli poradit lepsie ako tu ;)

potrebujem prepojenie medzi dvoma budovami. je to asi 100 metrov ale v ceste mi stoji budova ktora neni moc siroka, ale je vyssia odo mna asi 10 metrov. rozmyslal som nad Siemens Gigaset M101 Data.viz

      GIGASET M101 data

              a.. Bezdrôtový prenos dát:
              b.. Pri ISDN 64 kbit/s
              c.. Pri analógovom prístupe až do 55,5 kbit/s (v závislosti od rýchlosti modemu)
              d.. Počítačovým prípojom až do 115 kbit/s (brutto)
              e.. Rozpätie frekvencií: 1880 mHz - 1900 mHz
              f.. Štandard DECT
              g.. Dosah až do 50 m v budovách, až do 300 m vo voľnom prostredí

ak je to moc OT tak mi odpiste prosim na Email roman66 na pobox.sk
nechcem vyhadzovat "nekrestanske" peniaze za mikrovlnky ;)
urcite tu uz niekto riesil takyto problem.

Zatial vdaka, Roman