Fw: [linux] VIA EPIA800 ESP

Kocur kocur na erbe-ba.sk
Úterý Leden 7 12:32:23 CET 2003

 no nazdar lidi...

 Takze tuto konkretnu dosku vam viem zohnat - v BA bez problemov
 a viem k tomu zohnat aj Case ITX - vypada skoro ako externy case na 2*5.25"
 SCSI zariadenia..
 celkom male a sikovne...
 cena dosky bola pred sviatkami cca 3850.Sk -800Mhz
 a 3600 - 500Mhz

 skusenosti z touto konkretnou doskou pod linuxom nemam
 ale co sa tyka chipsetu, tak Via PLE133 je OK.
 ma to integrovanu S3 ProSavage grafiku, ktora v pohode bezi na X-srv
 sietovku 10/100, USB1.1, 2xSDRAM, 1xPCI
 samozrejme sa to neda porovnavat z neakym XPckom alebo P4kou,
 ale na neaku "kancelarsku krysu" to v pohode postacuje..

 podla mna na tom bude bezat linux na jadre 2.4.x v pohode...