[linux] PPP a GPRS problem

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Úterý Leden 7 13:53:57 CET 2003

Ahojte,

> Skusal som rozchodit wap cez gprs cez mobil... Mam ET, vo fone nastaveny datovy profil, vytacat sa ma *99***2#. To mi aj funguje, pppd sa pekne pripoji, vymeni si informacie (sice mal nejake problemy s magic number, tak som to vypol), dostanem IP adresu.

no, ja som skusal daco podobne cez orindz. Vidim PPP packety, ale ked
pustim pppd, tak mi to proste timeoutne. Orindz vsak urcite nejake ppp
packety posiela. Neviete v com moze byt problem? Postup na vytacanie som
dal presne ten isty ako pod windowsami, vytocim tiez ATD+nejake zvrhle
cislo podobne tomuto. Vidim PPP packety od orindzu, ale ani nepovie, ze
zla autorizacia alebo nieco podobne, len proste pppd ostane visiet a
nespoji sa.

Any ideas?

        J.