[linux] spustenie gnome nadialku pod win

Jan Andrejkovic jandrejkovic na fvss.fvs.upjs.sk
Úterý Leden 7 17:18:55 CET 2003

Ahojte,

neviem ci to nie je trochu off-topic, ale chcel by som si spustit z
linuxovej masiny cely graficky system GNOME na dialku a to na stroji
na ktorom je len win. Na pripojenie na server pouzivam SecureCRT, ako
graficky server exceed. Ak spustim program napriklad xclock& tak sa mi
spusti, ale ak chcem cele X windows, tak mi pise ze:

Fatal server error:
PAM authentication failed, cannot start X server.
        Perhaps you do not have console ownership?

alebo:

>startx

Fatal server error:
Server is already active for display 0
        If this server is no longer running, remove /tmp/.X0-lock
        and start again.

na konzole mi bezi gdm. Premennu DISPLAY mam nastavenu a.b.c.d:0 pricom
a.b.c.d je IP stroja na ktory chcem mat presmerovany graficky vystup.

Skusil som si spustit aj abiword a spustil sa mi tiez. Co mam urobit aby
sa mi spustilo cele Gnome?

Dakujem vopred za pomoc,

Janci alias Tofu.

PS: Nechcem iny oknovy manazer, najradsej by som mal to GNOME.

Visit my WEB page: http://www.tofu.sk