[linux] spustenie gnome nadialku pod win

REMENEC Juraj remenec na fyzika.utc.sk
Úterý Leden 7 17:06:59 CET 2003

Ak ti na server bezi uvitaci manazer gdm kukni do /etc/X11/gdmconfig a tam
povol funkciu XDMCP (Daemon=true).
Potom este povol hostitelov v subore /etc/X11/Xaccess pridanim riadku, kde
ako prvy prvy znak das len "*"  - samozrejme bez uvodzoviek.
Potom este gdm povol v /etc/hosts.allow riadkom
gdm: ALL, alebo len na lokalitu, ktoru chces povolit ;0-)

Ak pouzivas kdm postup je skoro rovnaky. XDM sa mi nepodarilo nikdy
rozbehnut.

Na winoch potom pouzi soft X Win Pro, alebo Xmanager <- trial verzie su
volne stiahnutelne napriklad aj z www.download.com

J.

On Tue, 7 Jan 2003, Jan Andrejkovic wrote:

> Ahojte,
>
> neviem ci to nie je trochu off-topic, ale chcel by som si spustit z
> linuxovej masiny cely graficky system GNOME na dialku a to na stroji
> na ktorom je len win. Na pripojenie na server pouzivam SecureCRT, ako
> graficky server exceed. Ak spustim program napriklad xclock& tak sa mi
> spusti, ale ak chcem cele X windows, tak mi pise ze:
>
> Fatal server error:
> PAM authentication failed, cannot start X server.
>         Perhaps you do not have console ownership?
>
> alebo:

> Fatal server error:
> [...]

!! POZOR !!
Skor, ako mi poslete prilohu s MS OFFICE (doc,xls,ppt,acs a dalsie),
precitajte si prosim stranku:
	http://fyzika.utc.sk/~remenec/priloha.html
Dakujem.

REMENEC Juraj			miestnost: NB322
Elektrotechnicka fakulta	tel/klapka:041-513/2366
Katedra Fyziky			mobil:0903 885 170
Velky Diel 026			ICQ: 174246364
Zilina				remenec na fyzika.utc.sk

	Nikto nebude nikdy potrebovat viac, nez 640 kB RAM,
				Bill Gates, 1981

	Windows 95 potrebuje minimalne 8 MB RAM,
				Bill Gates, 1996

	Nikto nebude nikdy potrebovat WINDOWS 95,
				logicky zaver