[linux] PPP a GPRS problem

Marek Podmaka mp20667 na decef.elf.stuba.sk
Úterý Leden 7 20:21:04 CET 2003

On Tue, 7 Jan 2003, REMENEC Juraj wrote:

> poskytovatelia inetu - tam je nejaka doba (interval) v sekundach, ze kolko
> ma na co cakat - teraz si presnejsie nespomeniem o co tam ide, ale skus
> nadstavit vsetko aspon na 2 min = 120 sek.
> Viem, ze to potrebovalo vacsi cas. Aspon teda mne, ked som nadstavil vacsi
> interval - sa to rozbehlo a fachci mi to super uz 3 mesiac. ;-)

Ale mne sa normalne spoji a az ked prenasam data, tak tie ho
zhodia. Napr. som skusal cez telnet na proxy siahnut zive.sk a 2x ma to
zhodilo na rovnakom mieste. Cize asi ma problem s niektorymi znakmi. Ale s
ktorymi? Skusal som sa hrat s parametrom async, ale pri niektorych
kombinaciach sa mi ani neprihlasil - nedostal odpoved na PAP request.
Posielanie echo packetov a ich kontrolovanie som uplne vypol.

--
  bYE, Marki