[linux] OT: mplayer

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Úterý Leden 7 22:01:31 CET 2003

Ahoj,

> Co sa tyka vyberu balickov pre konkretne distra vhodne by bolo
> zostat verny duchu GPL a k binarnym balikom svojich oblubenych
> distribucii pridat aj zdrojovy balik = nevynucovat po ostatnych
> pouzivanie konkretnej distribucie.

to je jasne. Ako vravim, s CDRevue som prvykrat mal co docinenia teraz,
ked som tam chystal slovensky OpenOffice.org pre Linux a Windows.
Neviem, ako to bolo doteraz, kazdopadne si myslim, ze pri GPL je
najjednoduchsie to tam dat (inac sa musia robit kadejake ine veci v
duchu GPL :).

> Najlepsie nechat si to autorizovat autorom sw.

hej, lenze tie binarne kodeky nikto nepozna. Ostatne je jasne, ide mi o
subor adresar w32codecs.

  Juraj.