[linux] SMS brana na linuxe ?

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Středa Leden 8 12:40:39 CET 2003

Ahoj,

> Zdravim, tak sme si kupili do firmy jednu GSM SIMku specialne na
> posielanie SMS. Nemate niekto nahodou rozbehany daky sposob posielania
> SMS z linuxu ? Pravdu povediac nemam zatial na to ani vhodny mobil ani
> kabel. Je to lepsie ako kupit specializovanu kartu PCMCIA s adaterom ?

softver zavisi od mobilu. Ak je to nejaka starsia nokia, skus pouzit moj
gnokii-smstools (juraj.bednar.sk/work/software). Vyvijal som to pre
jednu firmu, ktora riesila donasku pizze, takto davali pizzerii vediet,
co si kto objednal. Problem je, ze tieto starsie mobily dost casto
tvrdnu (uplne seriozne, ten mobil aspon raz za jeden-dva tyzdne
vytuhol).

Ak mas nokiu alebo akykolvek novsi mobil, ktory popdoruje at prikazy,
pripadne dedicated modul (to su tie PCI karty so simkou), mozes pouzit
povodny smstools. Ak chces posielat flash smsky, pozri na mojej stranke
patch na myputsms (aj ked mozno uz je aj upstream).

Celkovo -- smstools maju queue podobnu ako postove dorucovacie agenty a
vedia aj prijimat smsky. (Ten moj gnokii vie len posielat, kedze
prijimanie sme nepotrebovali).

   Pekny den,

      Juraj.