[linux] Compaq EVO N1015v

Milan Tóth toth na host.sk
Středa Leden 8 21:27:54 CET 2003

no tak som kukal na ibm.sk ten compaq som xcel koli dobrej cene ale
uprimna vdaka za rady. inak ako je to s celeronmi pod linuxom, ja sa im
snazim co najviac vystrihat, ale notebook s P4 uf ... ta cena, ja som student.

ozaj nema niekto napredaj nejaky notebook ;-|

-> Ahoj,
->
-> > 	rad by som vedel ci nahodou niekto nema zle skusenosti s notebookom
-> > 	typu %SUBJ%. rad by som ho totiz kupil.
->
-> ak myslis pod Linuxom, tak vacsina distribucii ani nenabootuje. je tam
-> kopec problemov, napriklad so zvukovkou a podobne. Ak chces na tom
-> seriozne prevadzkovat linux, tak ho nekupuj.
->
-> Co sa tyka podpory Linuxu, odporucam notebooky IBM, tie ju maju velmi
-> dobru. Dokonca ked do svojich notebookov montovali Winmodem, tak
-> napisali a zverejnili (pod BSD licenciou) aj drajver pre Linux a
-> FreeBSD.
->
->
->    Juraj.