[linux] Compaq EVO N1015v

Středa Leden 8 21:36:37 CET 2003

Dňa 08. jan 2003 o 21:27, Milan Tóth napísal(a):

> no tak som kukal na ibm.sk ten compaq som xcel koli dobrej cene ale
> uprimna vdaka za rady. inak ako je to s celeronmi pod linuxom, ja sa im
> snazim co najviac vystrihat, ale notebook s P4 uf ... ta cena, ja som student.

aky by mal byt problem s celeronom ?

co sa tyka notebookov, tak existuju aj zariadenia, ktore sa nehrdia logom
niektoreho popredneho vyrobcu a je mozne ich zakupit napriklad aj bez
operacneho systemu a prevadzkovat na nom linux bez problemov :) a cena
moze byt tym padom velmi zaujimava.

reklamu tu nechcem robit, ak mas zaujem, mozme sukromne
--
Linux 2.4.20-2mdk
Mandrake Linux release 9.1 (Cooker) for i586