[linux] harddisk

Marcel Telka marcel na telka.sk
Čtvrtek Leden 9 13:53:10 CET 2003

On Thu, Jan 09, 2003 at 01:44:31PM +0200, 1rozloznik na st.fmph.uniba.sk wrote:
> Zdravim.

> Takze disk detecoval normalne a nastavil ho ako primary master.
> prve dva su harddisky a tretie cdrom
> disketa tam, nie a ked je tak je to bootovacia disketa na windowsi a ked z nej nabootuje tak ten harddisk nieje
> absolutne vidiet.
> ako som spomenul neviem, pretoze ho operacny system vobec nevidi
> asi pravdepodobne nie.

Vzhladom na to, ze tato debata je tu OT (off topic) - je to vylucne
hardverovy problem, resp. problem s BIOSom, odporucam ukoncit tuto debatu
v tomto mailing liste a obratit sa na vhodnejsie miesta (napr. na servisnu
firmu, ktora za mierny poplatok namontuje a nakonfiguruje novy harddisk do PC).

> ja viem.

Dakujem.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |