[linux] kamenicky

Čtvrtek Leden 9 17:19:25 CET 2003

-> da sa cez dosemu nejako korektne spustit aplikacia, ktora je kodovana
-> kamenickymi? Co je to vobec za idiotske kodovanie? Zatial som to
-> neskusal, zaujima ma vas nazor. Nechcem zbytocne mrhat casom.

je to skvele kodovanie, len keby sa viac uchytilo... finta bola v tom ze
bolo pomerne citatelne aj bez narodnej podpory, nakolko ceske/slovenske
pismena nahradzovali vyzorom podobne znaky zo sady ktoru pouzivali PC.
Nanestastie nebola prevzata ani M$ ani ISO :(

korektne sa iste spustit da, len neviem ci splasis spravny font.
 If Barbie is so popular, why do you have to buy her friends?