[linux] Igel-J thin-client prve dojmy

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Čtvrtek Leden 9 20:39:10 CET 2003

Ahoj,

> Vyrobca je http://www.igel.de. Ten moj igel-j sa zrejme uz nevyraba, lebo to v
> zozname nemaju a podla vyrobneho cisla je to z roku 2000. Zvonka to vyzera
> presne tak isto ako tie, co maju na webstranke. Vazi to odhadom tak 3 kila.

  kolko to asi stoji? Nechapem velmi, na co je tam flashka, tazko sa to
  potom upgraduje (ten kernel 2.0.36 mal tusim aj nejaku dieru). Nemoze
  to bootovat rovno zo servera a-la LTSP?

  Ta VIA EPIA, ktoru som tu spominal by mohla byt idealny thin klient,
  treba k tomu pamat a case a fici to, cena odhadom do 6-7 tisic korun
  aj s danou, pri slabsej konfiguracii imho aj do 5 tisic. Nie je
  to vyhodnejsie?

         J.