[linux] ahoj

kampos na vuje.sk kampos na vuje.sk
Pátek Leden 10 08:51:04 CET 2003

	kedze nie som prihlaseny do konferencie ak niekto s Vas vie ako nato budem rad
ak mi napise na moju adresu dik.

problem:
skusal som nakonfigurovat a skompilovat jadro pre RTLinux vsetko je v poriadku
jadro slape ako ma , ale teraz nemozem pouzivat sdielnu pamet , semafory , message query c-ku vlastne vobec pri vypisani prikazom "ipcs -m" mi system oznami "kernel not configured for share memory" teraz mam problem ze som si sam vypol v kernely shared memory sam alebo mi tuto moznost vypol RTLinux ? Ako patram tak patram nemozem najst kde sa v konfiguracii kernelu nachadza moznost zapnut alebo vypnut shared memory atd. Ak to z Vas niekto vie vopred mu dakujem za e-mail.

Andrej Kampoš
mailto:kampos na vuje.sk

Tato sprava obsahuje len stanoviska alebo informacie
odosielatela, ktore v ziadnom pripade nezakladaju pravny vztah
VUJE Trnava, a.s.
Stanoviska a informacie uvedene v tejto sprave sa nemusia
zhodovat s oficialnymi stanoviskami alebo informaciami
VUJE Trnava a.s.

This message contains only standpoints or information
of sender, which in no case can establish legal engagement
of VUJE Trnava, Inc.
Standpoints and information included in this message need not
be identical with the official standpoints or information
of VUJE Trnava, Inc.