[linux] Mailovy kos pre firmu

Marcel Telka marcel na telka.sk
Pátek Leden 10 14:18:18 CET 2003

On Fri, Jan 10, 2003 at 02:09:02PM +0100, Jozo M. wrote:
> Ahojte,
>
> mam domenu.sk (mailovy kos). poslem maily jozo na domena.sk, jano na domena.sk, lubo na domena.sk.

Co znamena "mam domenu.sk"? Mas u nejakeho providera taku sluzbu, ze
ti vsetky maily pre domenu.sk hadze do jedneho pop3 mailboxu?
Alebo nieco ine?

> Teraz mam ja server serv.sk. Na nom su uzivatelia jozo a jano. lubo tam neni. Cim zariadim to aby sa
> cela posta stahla z tejto domeny a potriedila sa podla uzivatelov a ti co su tam neni vedeni ako uzivatelia

Pokial je to tak, ako som pisal, tak skus pouzit fetchmail + nejaky dorucovatel,
napr. mozes to dat dalej normalnemu smtp serveru (napr. postfix).

> aby to hodilo na mailer na serv.sk ? Staci na to postfix (alebo fetchmail) ? ? Ak to niekto pouzivate nemohli
> by ste poslat konfigurak ?

Ahoj.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |