[linux] User account - synchronizacia v W2k na Linux

Dezider Gora gora na wittmann.sk
Pátek Leden 10 18:23:11 CET 2003

Nemusis nahadzovat luserov do linuxu.
Najjednoduchsi sposob (s ohladom na aktualizaciu) je spustit winbind deamona, ktory je sucastou
samby.
Ten ti robi mapovanie win userov na linux userov.
Ale ak sa dobre pamatam, tak winway by bolo pouzit jednu utilitku z Win2k server resource kitu.
Nespomeniem si na konkretne meno, ale ak sa povrtas v na m$, tak to urcite najdes.
hth,
DG.