[linux] 2x APATI CD-ROM

Marcel Telka marcel na telka.sk
Sobota Leden 11 01:47:30 CET 2003

Napísané d??a 2003.01.11 00:19, (autor: Peter Hudec):
> hi all,
>
> mam $SUBJ. Jedna z nich je napalovacka.
> Ked chcem palit, musim to umulovat SCSI (ako je zrejme).
> Problem je v tom, ze ten modul si zacne emulovat aj tu druhu normalu
> CD-ROM mechniku.
> Tu by som chcel nechat ATAPI.
>
> Zatial sa mi podarilo dosiahnut iba ze boli obidve bud normalne ATAPI,
> alebo obe emulovane SCSI.
>
> Nevie mi niekto povedat, ako dosiahnut, aby jedna ostala ATAPI a druha
> (CD-RW) bola SCSI?

Mam ako hda obycajnu CD ROMku a hdb CD-RW. Pouzivam tento parameter pre
kernel (a ziadny iny, tykajuci sa CD mechanik):

hdb=ide-scsi

... a CD-RW sa zmeni na SCSI (CD-ROMka ostane hda).

Kernel: 2.4.18-19.8.0 (RH 8.0)

Ahoj.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |