[linux] posielanie mailov cez MUTT

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Sobota Leden 11 15:33:21 CET 2003

> skus nastavit v muttrc:
> my_hdr from: skus na mojadomena.sk

Alebo premapovavanie cez /etc/postfix/sender_canonical

[root na Maxim /etc/postfix]# cat sender_canonical | grep nepto
ondrej          nepto na pobox.sk
[root na Maxim /etc/postfix]# postmap sender_canonical

`ondrej' je moj login doma, za tym ide adresa na aku to ma prepisovat.
Nezabudni po kazdej zmene suboru spustit `postmap', ktory Ti vytvori *.db
subor - ten potom pouziva Postfix.

A ozaj, musis mat toto v main.cf:

[root na Maxim /etc/postfix]# postconf | grep sender_canonical
sender_canonical_maps = hash:/etc/postfix/sender_canonical
[root na Maxim /etc/postfix]#

Je to hlavne transparentne, pretoze prepisovanie adresy riesis na SMTP
serveri a nie v jednotlivych klientoch. A vsetky prepisovacky su na jednom
mieste.

--
  _/|   Ondrej Jombik - nepto na php.net - http://www.nepto.sk - OJ812-RIPE
 <_  \  Platon SDG - open source software development - http://platon.sk