[linux] Samba ako PDC

Ing. Peter Bodnár Peter.Bodnar na ttc-telecom.sk
Pondělí Leden 13 14:55:23 CET 2003

Dňa Po 13. Január 2003 14:10 Ing. Peter Bodnár napísal:
> zdravim
>
> v archive som nenasiel nic relevantne, takze sa obraciam priamo:
> mam sambu 2.99 (pre-release 3.0), ktora funguje ako PDC a mam klientov
> (okrem inych) aj winXP. Mam vytvoreny platny account pre PC,
> PC sa korektne pripojilo do domeny, je platny aj ucet pre usera
> napriek tomu sa neda prihlasit do domeny (vyhlasuje, ze nenasiel PDC)
> ked sa user prihlasi lokalne, tak bez problemov pozera disky vo workgroupe
>
> debug samby nehlasi ziadnu chybu
>
> nemate niekto sajnu, co s tym moze byt?

tak som to nakoniec nasiel (uz ani neviem ako)
ak by niekto potreboval:

treba zmenit nastavenia v XP
control panel->administrative tools->local security policy->
	Security Settings->local policies->security options->
		Domain member:Digitally encrypt or sign secure channel data (always) ->
			Change this to disabled

potom uz ide vsetko o.k.

		peter