[linux] PPP a GPRS problem 2

Onofer Dusan onofer na phf.euke.sk
Pondělí Leden 13 19:11:00 CET 2003

On Mon, 13 Jan 2003, Marek Podmaka wrote:

> Hi! Tak som porobil dalsie testy a dosiel som na to, ze z nejakeho
> divneho dovodu ma odpoji vtedy, ked prenasam TCP pakety (UDP ani ICMP mu
> nevadia). Ale neviem presne ake, lebo napr. kratky mail som odoslal.
> Robi to aj na smtp, aj na web. Zmena MTU nepomohla. Takisto nmap zbehol
> v pohode (posielal iba TCP SYN pakety), aj ked mam dojem ze problem bude
> v prijimanych a nie posielanych paketoch. Urcite to od ET nie je
> naschval, pretoze mi to robi aj pri pripojeni na ich web, co by
> oficialne malo chodit. Nikto teda netusi, v com by mohol byt problem?

Mne nejako takto vystrajal pppd (resp druha strana - euroweb), ked sa
rozhodol pouzivat kompresiu - teraz uz neviem presne ktoru - ppp
uz dost dlho nepouzivam.
Myslim, ze som na k tomu dosiel tak, ze som si zapol nejaky debug v pppd
:). Ak ti to uz tu niekto radil tak sorry ...

U mna sa to prejavovalo tak, ze ked som robil "vacsie" prenosy - tak sa v
logoch ojavovali (v debugu mode) hlasky o nejakych neznamych alebo
rozsynchronizovanych paketoch. Spojenie postupne "odchadzalo" po vacsom
prenose som mohol preniest len velmi male pakety a nakoniec to aj tak pppd
zavesil.

d.

--
Dusan Onofer <onofer na phf.euke.sk>, RFC 1925 2.(1): It has to work.