[linux] harddisk

CyNer cynercop na centrum.cz
Pondělí Leden 13 19:36:47 CET 2003

Hmmmm... Tak ja mam steyney problem na svy stary 486.... Taky mi tam
nejde takto disk.. Aby naky lamer hned nezacal rikat ze je to OT a je to
proti pravidlum teto konference, tak musim rict, ze to vypada i trosku
na neco softwarovyho.. ;) Mel sem disk a ten mi tam nefungoval.. Furt to
psalo I/O disk error - nekdy s ceskym softem I/O chyba disku.. ;) Tak
sem si koupil od kamose za 100,- este jeden 0.5Gb, kterey ofsem na prvni
boot f poho naskocil a nabootovali se tam ty stary hnusny Win95.. Tak
sem si rekl hurraaaa a sel instalit linux... Nainstalil sem ho,
nateseney to zapinam (mel sem takovou radost ;))) a co to nenapise I/O
disk error... ;)))
                                                         Zdarec.. ;)