[linux] pomoc s modemom

krym krym na linux.sk
Pondělí Leden 13 20:45:14 CET 2003

ked som to robil ja (uz davno), tak tiez pre redhat7.1 a vtedy som na to
pouzil sa to volalo nejak ltmodem - bolo to pre kernel 2.4.x a prave pre
lucent cip, ktory ma d-com. malo to aj nejaky ten instalacny skript, ktory
nastavil loadovanie modulu atd....potom sa to linkovalo tusim na /dev/lt0
alebo tak nejak. skus to pohladat na googlovi, funguje to urcite

On Mon, 13 Jan 2003 19:26:06 +0100, Jozef Petráš wrote