[linux] Ip accounting

Pondělí Leden 13 22:57:33 CET 2003

On Mon, Jan 13, 2003 at 10:24:34PM +0100, bodik wrote:
> ahojte
cau

> snazim sa na svojom servri (maskadara) rozbehnut pocitanie trafficu pre
> ostatnych "maskovanych" hostov jednotlivo .do iptables som pridal nieco
> take.
>
> $IPTABLES -N $HOST
>  $IPTABLES -A FORWARD -o $EXTERNAL_INTERFACE -d $HOST -j  HOST
>  $IPTABLES -A FORWARD -i $EXTERNAL_INTERFACE -s $HOST -j $HOST
>  $IPTABLES -A $HOST -o $EXTERNAL_INTERFACE -d $HOST
> $IPTABLES -A $HOST -i $EXTERNAL_INTERFACE -s $HOST
>
> po zadani iptables -L -nvx mi ale nikdy nevypise data za jednotlivych
> hostov, vzdy len 0. co robim zle ?
Ja by som povedal, ze pred tymito riadkami mas v FORWARD nieco ako
-d $internal_network -j ACCEPT
resp.
-s $internal_network -j ACCEPT

popripade nieco analogicke. Potom sa tymto riadkom traverzovanie chainu
FORWARD pre pakety, ktore chces dalej merat, ukonci, a k riadkom s
accountingom sa paket vobec nedostane.

Rieseni je viacero: napr. vymenit poradie a dat accounting pred povolovanie,
alebo to zretazit, alebo prepisat.

> Dakujem
S pozdravom,

         The computer revolution is over. The computers won.